(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ 2012年七月二號為呢個blog一週年紀念! ~ 泰國預付SIM卡
Twitter Favorites Facebook More

2012年七月二號為呢個blog一週年紀念!


好多謝您曾經幫襯我嘅泰國預付SIM卡代購服務,您可能都想了解呢個blog同我一點吧!simcard.bkk 泰國預付SIM卡Blog 係大約2011年二月開始寫嘅,三月中完成而我嘅第一個顧客喺七月二號幫襯我,佢姓譚。
所以我會以2012年七月二號為一週年紀念。

而我係一個土生土長嘅香港人,出生喺一個貧窮嘅家,細個時豉油撈飯,唔係一定有豉油㗎喎,所以我都唔可以係度講環保(環境保護)高尚議題,只不過講下"不浪費"係我嘅座右銘。


少一點預設的期待,那份對人的關懷會更自在

如有建議多多指教!請提醒小弟


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates